Rankingi i porównania
pożyczki pożyczki   kredyty kredyty   konta bankowe konta

Strona główna Szybkie Pożyczki Filarum

Filarum


Filarum

Rapid Finance Polska Sp. z o.o.

ul. Postępu 18A
02-676 Warszawa

www.filarum.pl
Ocena ekspertów
Ocena klientów
70% poleca
Limit kwoty pożyczki
100 - 4.000 zł   (pierwsza do 1.000 zł)

Limit czasu na spłatę
1 - 30 dni   (pierwsza do 30 dni)
Weryfikacja: przelew 1gr
Wymagania: od 20 do 70 lat
Czynne: pn-pt 07:00-23:00 , sb 07:00-23:00 , nd 07:00-23:00

PIERWSZA ZA DARMO!  1.000 zł na 30 dni


Weź pożyczkę »
www.filarum.pl
* Pomimo dołożenia wszelkich starań dane mogą nie być już aktualne
Zgłoś błąd

Opinie o Filarum

Pełny opis

Podobne pożyczki

Porady i częste pytania

Firma Rapid Finance Polska Sp. Z o.o. odpowiadając na potrzeby konsumentów stworzyła serwis internetowy www.filarum.pl za pośrednictwem, którego każdy może z łatwością otrzymać szybką pożyczkę.  Na stronie Filarum jest kalkulator pożyczki, dzięki któremu z góry wiesz ile będziesz musiał oddać i jakie są koszty zaciąganego zobowiązania – wszystko jest jasne i nie ma żadnych haczyków.

Filarum to szybka gotówka, która dostępne praktycznie bez formalności, do wypełnienia elektronicznego wniosku o pożyczkę dostępnego na stronie nie potrzebne jest nawet zaświadczenie o zarobkach, wystarczy dowód osobisty. Po wypełnieniu formularza konieczne jest przelanie opłaty rejestracyjnej w wysokości 1 zł na podane na stronie konto bankowe – jest to niezbędny element weryfikacji. Pieniądze pożyczasz na tyle dni ile sam wskażesz we wniosku, jednak nie dłużej niż na 30 dni.

Po złożeniu wniosku będziesz wiedział jaka jest decyzja i czy chwilówka trafi na Twoje konto bankowe. Czas oczekiwania na przelew zależy od tego w jakim banku masz ROR – jeżeli w jednym z wymienionych na stronie Filarum to pieniądze możesz otrzymać tuż po wydaniu pozytywnej decyzji, jeśli jest to inna instytucja to czas oczekiwania nie powinien przekroczyć 1 dnia roboczego.


Ocenił(a) na:

poleca
Mogę polecić filarum jak ktoś potrzebuje szybko niewielkiej pozyczki. Mi poleciła koleżanka co tez tam pożyczała i była zadowolona. Ona ma konto w tym samym banku co oni więc dostała w niecałe pół godziny pieniądze na konto. Ja jak brałam to musiałam poczekać na przelew do następnego dnia ale to i tak szybciej niż w bankach, gdzie czasem trzeba czekac dwa dni na sama decyzje.


Ocenił(a) na:

poleca
Ja w filarum już kilka pożyczek wzięłam, zawsze wszystko było ok więc polecam. Ostatnio zachorowałam i nie mogłam oddać w terminie wiec skorzystałam z przedłużenia spłaty. Gdzie indziej miałabym problemy, że się spóźniam a tutaj odroczyłam sobie płatność i zapłacę za miesiąc. Załatwiam wszystko z domu nigdzie nie musze wychodzić – takie podejście do klienta lubię, a nie jak w bankach patrzą jak na złodzieja i prześwietlają z każdej strony.


Ocenił(a) na:

poleca
Mam konto w banku millenium tak jak filarum wiec dostałem kase na konto w 15 minut. Dla mnie duzy plus bo akurat bardzo szybko potrzebowałem gotówki. Niby tylko 400 zł czyli niedużo, ale nie lubie prosić rodziny o pomoc, a tak dostałem szybko i nikomu nie musiałem się tłumaczyć. Ustawiłem sobie spłate po 15 dniach tak akurat jak dostane wypłatę, wiec bez problemu oddam. Pierwszy raz brałem taką pożyczkę ale na pewno nie ostatni i fajnie, że następny raz będę mógł wziąć większą kwotę bo nie wiadomo co może się wydarzyć.


Ocenił(a) na:

poleca
polecam pożyczke gotówki w filarum, od kąd pojawiła sie reklama w telewizji szukałem opini o filarum, nie wiele znalazłem, teraz po spłaceniu pożyczki mogę ją w 100% polecić


Ocenił(a) na:

poleca
polecam pożyczkę, poratowała mnie przed świętami a teraz już spokojnie ją spłaciłem :) żadnych ukrytych haczyków


Ocenił(a) na:

niepoleca
Dziwne że trafiają tylko same pozytywne opinie skoro negatywne też są. Ja nie jestem zadowolona z Filarum gdyż mój wniosek został złożony 30.12.2013 a dopiero odpowiedz dostałam po 3 dniacha co do pieniążków to żadne 15 minut tylko czeka się jak na zbawienie.


Ocenił(a) na:

poleca
dziwne że tak długo czekałaś, ja dostałam już po 22 minuta i mogę polecić ta firme, a pozyczalam juz w sms365 i wonga, teraz bede korzystac tylko z filarum


Ocenił(a) na:

poleca
mało brakowało i bym nie zdarzył spłącic a odsetki po terminie juz wieksze, wiadomo, na szczescie wachlarz firm pozyczkowych jest spory i zawsze mozna poratowac sie pozyczka w innej firmie.. nie rozumiem jak ktos moze miec problemy z ich splata


Ocenił(a) na:

niepoleca
mysle ze firma lekceważąco podchodzi do klijeta wniosek zlozylem w grudniu po przelaniu umownej zlotowki nie dostalem zadnej odpowiedzi po wykonaniu kilku telefonow przelalem kolejny raz 1 zl (ponoc przelew nie doszedl) znow dostalem zbywajaca odpowiedz , po przeprowadzeniu rozmowy - czat z konsultantem jaki ponownym telefonie otrzylalem zapewnienie ze dostane odpowiedz za kilka chwil jak do tej pory uplynelo kilka dni i nadal zadnego odzewu nie sadze by takie traktowanie potencjalnego klięta diobrze wplywalo na wizerunek firmy


Ocenił(a) na:

poleca
wiele sie mowi o ostroznosci przy pozyczkach, dlatego po otrzymaniu i splaceniu chwilowki w filarum moge ją polecic, choc ogolnie lepiej nie kredytowac sie :)


Ocenił(a) na:

niepoleca
firma nie portafi nawet odpisac niedlugo minie prawie 3 tygodnie ...pozostawiam to bez komentarza zero szacunku dla klijeta


Ocenił(a) na:

niepoleca
Naciągacze i nic więcej. Kilkanaście odrzuconych wniosków po przelaniu 1 zł daje dziennie niezłą kaskę. Za nic. Dopiero po przelaniu 1 zł dowiedziałam się, że nie spełniam warunków weryfikacji. Jakich? Czekam na odpowiedź, która pewnie nigdy nie nadejdzie.


Ocenił(a) na:

poleca
zlozylem wniosek ale niestety odrzucili twierdzac ze nie meiszcze sie w przedziale wiekowym, szkoda, ich strata, skorzystam z innej pozyczki, jest ich pelno


Ocenił(a) na:

niepoleca
wciaz brak odpowiedzi zupelne olewanie klijeta


Ocenił(a) na:

poleca
pozyczke dostalem po 25 minutach na konto wiec polecam, dziwia mnie te opoznienia u innych


Ocenił(a) na:

poleca
Jestem zadowolona mamy dzisaj niedziele wysłalam 1 grosz a nie złotówke tak jak inni i po 8 minutach pieniadze miałam juz na koncie tylko jeden mankament mialo byc do 500zł za darmo ja wziełam 300 i 36 zł musze odac wiecej ale i tak polecam


Ocenił(a) na:

poleca
polecam! po przelaniu opłaty rejestracyjnej kasa była na koncie po 20 minutach. 500zł bez dodatkowych odsetek :D jak dla mnie OK :D


Ocenił(a) na:

poleca
Wniosek złożony w nocy. Rano miałem telefon weryfikacyjny i m.i pytania o pracę. Po rozmowie pożyczka przyznana. Pierwsza darmowa, więc w razie drobnych poślizgów z płynnością chyba warto skorzystać. Później już niestety trzeba za tą przyjemność płacić.


Ocenił(a) na:

niepoleca
Po zlozeniu wniosku i wpłaceniu 1 zł czekałam kilka godzin. Dopiero wieczorem zadzwoniono do mnie że odrzucono mój wniosek chociaż chciałam tylko 100 zł. Brałam już kiedyś pożyczki z Wongi i Vivusa bez problemów i to po kilkaset zł i nigdy nie było problemów. Pieniądze zadwsze były na koncie w ciągu kilku minut. Naprawdę polecam. Kiedy tu mi odmówiono złożyłam wniosek w Wondze i odrazu otrzymałam przelew na konto. Dla mnie te dwa banki są naprawd niezawodne. W Filarum nie chciano mi dać 100 zł a tu mogę wziąć nawet 2500 zł. Dziwne bo nawet nie umieli powiedzieć dlaczego odżucili mój wniosek a wpłaconej złotówki nie oddają. Natomiast Wonga i Vivus po zarejestrowaniu się oddali wpłacone kwoty.


Ocenił(a) na:

poleca
Wszystko sprawnie i bez problemów. Pieniądze na koncie po 20 minutach. Pożyczałem już chyba wszędzie, gdzie można wziąć pożyczkę za darmo - oferta i warunki porównywalne. Kumpel, który jest w bazach dłużników nie dostał nigdzie a próbowaliśmy chyba w 4 firmach. Wydaje się, dłużnicy nie mają czego szukać u pożyczkodawców online.


Ocenił(a) na:

poleca
POLECAM VIVUS TO SAMO CO FILARUM TYLKO POŁOWE TAŃSZY ZAMIAST ZA 500 DAC 640 TO W VIVUSIE ODDACIE 570 :)


Ocenił(a) na:

poleca
polecam pozyczke w filarum, dostalem i zwrocilem bez odsetek


Ocenił(a) na:

poleca
szybak pozyczka w filarum potrzebna byla mi na rachunki, akurat termin gonil a pracodawca spoznia sie z przelewem, dzieki filarum uniknalem odsetek bo w filarum oddalem tyle ile pozyczylem


Ocenił(a) na:

poleca
moge polecic pozyczek w filarum, szybka decyzja i pieniadze mialam na koncie


Ocenił(a) na:

poleca
Wnioskowanie o pożyczkę u mnie nie działa, po kliknięciu Wez pozyczkę przenosi mnie na tę samą stronę, w odpowiedzi od nich otrzymałem że nie otrzymam pożyczki i tyle- nie potrafią powiedzieć czemu, LOL


Ocenił(a) na:

niepoleca
Nie jestem zadowolona z tej chwilówki.Na profilu aplikuję o 500 zł i wciąż na tej stronie pozostaję.Zadnej odpowiedzi dlaczego nie chcą udzieliĆ


Ocenił(a) na:

niepoleca
Zarejestrowałem się na tym filarum i odrzucili mój wniosek nie wiem czego ale dostałem na soho choć to ta sama firma...


Ocenił(a) na:

niepoleca
Norma... jeden dostaje a drugi nie.... ciekawe jak wygląda weryfikacja. Moze sprawdzają lajki na facebook-u... jak w kredito24. Nie masz konta na fejsie , nie masz pożyczki.


Ocenił(a) na:

poleca
własne otrzymałam moją pożyczke od filarum, wszystko ponizej 24h, dlatego moge polecic ta chwilowke


Ocenił(a) na:

poleca
moja pożyczka wymagała dodatkowego telefonu do firmy ale to tylko przyspieszyło całe przyznanie pieniędzy, teraz mam je już na koncie i jestem zadowolony z wyboru


Ocenił(a) na:

poleca
bez zastrzezen, pozyczka tego samego dnia na koncie, polecam wszsytkim!


Ocenił(a) na:

niepoleca
Niestety z tym oczekiwaniem na przelanie pieniędzy to jednak prawda. U mnie minęło 28godzin a stan konta bez zmian. Filarum twierdzi że przesłali odrazu po rozpatrzeniu wniosku i winią mój bank. Ciekawe, że do nich mój przelew poszedł w kilka minut a w drugą stronę nie działa.Ciekawe ile jeszcze będę czekać. W każdym razie już więcej z ich oferty nie skorzystam.


Ocenił(a) na:

poleca
pozyczke otrzymalem w ciagu 2 godzin, polecam!


Ocenił(a) na:

poleca
FILARUM - polecam pożyczkę otrzymalam 15 min .


Ocenił(a) na:

poleca
Szybko sprawnie i pierwsza pozyczka za darmo POLECAM


Ocenił(a) na:

niepoleca
Cóż???? Otrzymałam odmowę choć nigdy nie zalegałam nikomu o grosz. poinformowano mnie, że odmowa podyktowana była indywidualną oceną weryfikującego. ZAGADKA całkiem niezła. Szkoda czasu. Bo nie minuty a...wieeeele godzin. Strata czasu.


Ocenił(a) na:

poleca
Moja opinia jest szczerze pozytywna Otrzymałam 500 zł za darmo w 15 min pieniądze były na koncie .Pisze szczerą prawdę i nie mam żadnego konta na facebook-u.


Ocenił(a) na:

poleca
Witam pozyczka jest ok ale z oczekiwaniem na przelanie na konto pieniazków masakra.JESLI MACIE KONTO W INNYM BANKU NIZ ONI TO CZEKA SIE NA PRZELEW 1 DZIEN ROBOCZY CZYLI JAK W PIATEK WEZNIESZ POZYCZKE DOSTANIESZ DOPIERO W PONIEDZIAŁEK-MASAKRA


Ocenił(a) na:

niepoleca
sama w sobie pożyczka (pierwsza) nie jest zła, jednak druga czy trzecia to już masakra. Chcąc zrobić odstąpienie (do którego ma się prawo do 14 dni roboczych) zrobione w terminie nie było żadnej odpowiedzi a co gorsza nie przyjęte zostało twierdząc że nie dotarło na czas (zaznaczam że wysłane po 4 dniach od pożyczki) masakra nie polecam


Ocenił(a) na:

niepoleca
vivus - kontakt 5 min po złożeniu wniosku, pieniądze na koncie po pierwszej sesji (inny bank), viasms - bez kontaktu, pieniądze na koncie w ciągu kilku minut, wonga - bez kontaktu, pieniądze na koncie w ciągu kilku chwil w środku nocy, filarum - kontakt po kilku godzinach, pieniądze na koncie po kolejnych kilku po upomnieniu, że ich nie mam (zdecydowanie nie polecam)


Ocenił(a) na:

poleca
Oczywiście jak najbardziej polecam!!! weryfikacja natychmiastowa i pieniążki przyznane. :)


Ocenił(a) na:

poleca
polecam


Ocenił(a) na:

poleca
Jako jedyna chwilówka udzieliła mi pozyczki. Wszystko sprawnie. Polecam


Ocenił(a) na:

niepoleca
Ta szkoda czasu i zachodu....lepiej skorzystać z vivusa....


Ocenił(a) na:

poleca
Wszystkim polecam! Ważne jest też to ,że można przedłużyć spłate do kiedy się chcę.


Ocenił(a) na:

poleca
Wniosek złożony w nocy. Rano miałem telefon weryfikacyjny i m.i pytania o pracę. Po rozmowie pożyczka przyznana. Pierwsza darmowa, więc w razie drobnych poślizgów z płynnością chyba warto skorzystać. Później już niestety trzeba za tą przyjemność płacić.


Ocenił(a) na:

poleca
osobiscie moge polecic pozyczke w filarum, skorzystalem wchodzac na strone przez tablet i dziala! :) pieniadze tez juz na koncie


Ocenił(a) na:

poleca
pozyczka w filarum jest ok, potwierdzam, kasa szybko na koncie, bez problemu z decyzja


Ocenił(a) na:

poleca
jest ok


Ocenił(a) na:

niepoleca
Zobaczcie na RRSO - przy pozyczce 3 tysiace prowizja wynosi prawie 1 tysiac zlotych. Warto przeczytac warunki i pozniej zachwalac.


Czy można spłacić przed terminem pożyczkę pozabankową?

Zawierając umowę z pozabankową instytucją finansową, trzeba zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Jedna z nich dotyczy spłaty zobowiązania przed określonym terminem – niejednokrotnie zdarza się, że klient...

Czy można rzeczywiście zaciągnąć pożyczkę jedynie na dowód?

Współczesny rynek umożliwia korzystanie z usług finansowych nie tylko osobom spełniającym wysokie kryteria dochodowe czy posiadającym nieskazitelną historię w Biurze Informacji Kredytowej. Banki mają obecnie poważną...

Jak szybko można uzyskać pożyczkę pozabankową?

Spośród najbardziej charakterystycznych cech firm pozabankowych można wymienić szybkość przyznawania pożyczek – jest to efekt uproszczonych procedur i dość elastycznej polityki prowadzonej przez parabanki w stosunku...

Gdzie po najtańszą pożyczkę pozabankową?

Firmy pozabankowe oferują wiele wariantów pożyczek gotówkowych. Osoba zainteresowana pozyskaniem szybkiego wsparcia finansowego bez uciążliwych formalności ma obecnie bardzo szeroki wybór. Poniżej...

Jak szybko uzyskać gotówkę na dowolny cel?

Duże urozmaicenie na rynku produktów finansowych umożliwia realizowanie różnych planów i przedsięwzięć. W niektórych sytuacjach pieniądze są potrzebne dość pilnie, a nie każdy dysponuje...

Czy parabanki weryfikują bazy BIK?

Bardzo częstą przeszkodą na drodze do uzyskania kredytu w banku jest negatywna historia w Biurze Informacji Kredytowej. Każdy wniosek o kredyt jest weryfikowany w tej bazie i od wyniku tejże weryfikacji banki w największym stopniu...



Warto sprawdzić równeż pożyczki

www.pozyczkomat.pl

czytaj recenzję »

www.latwykredyt.pl

czytaj recenzję »

www.vivus.pl

czytaj recenzję »

www.netcredit.pl

czytaj recenzję »

www.credy.pl

czytaj recenzję »

www.tanikredyt.pl

czytaj recenzję »

www.szybkagotowka.pl

czytaj recenzję »

www.supergrosz.pl

czytaj recenzję »